Coalitieakkoord in eenvoudige taal

Organisatie:Gemeente Westerkwartier
Jaar van uitgave:2019
Onderwerpen:Verkiezingen en Referenda
Type(s):Beleidsnota

 

De gemeente Westerkwartier presenteert het nieuwe coalitieakkoord in helder, begrijpelijke taal. Hierin staan de plannen voor de periode 2019-2022. Dit is het zogenoemde coalitieakkoord. Het motto is: Samen Westerkwartier Maken! Het akkoord heeft 7 thema's die kort worden uitgelegd. Ook worden er een paar voorbeelden van maatregelen per thema aangegeven. De tekst is geschreven in taalniveau B1. Dit staat voor eenvoudig Nederlands.



 

 

Reacties

Hoe waardeert u dit praktijkvoorbeeld?

 

Reageer als eerste !