EHV 365
strategie 2016-2020
Gemeente(n): | Gemeente Eindhoven (>100.000 inwoners) |
Jaar van uitgave: | 2016 |
Onderwerpen: | Regionale economie |
Type(s): | Beleidsnota |
Sinds haar oprichting heeft Eindhoven365 zich bezig gehouden met de
merkontwikkeling van de stad. Na de organisatorische start in 2011
is 2012 gebruikt om onderzoek te doen naar de identiteit van de
stad om vervolgens na een dynamisch proces met een Virtual Design
Agency in 2013 het nieuwe merk Eindhoven succesvol te lanceren en
daarmee een nieuwe visuele identiteit voor de stad. 2014 is vooral
gebruikt om enerzijds het nieuwe merk op zoveel mogelijk plekken te
introduceren en anderzijds om de dragers van het merk, in al haar
verschijningsvormen, om te bouwen naar een nieuwe
stijl.
De
gemeente Eindhoven is op het Nationaal Congres Citymarketing 2017
uitgeroepen tot "de beste citymarketing gemeente van Nederland" van
het afgelopen jaar in de categorie gemeenten vanaf 120.000
inwoners. Andere genomineerde gemeenten waren Zwolle, Den Haag en
's-Hertogenbosch.
Reacties
Hoe waardeert u dit praktijkvoorbeeld?
Uw naam:
|
|
|
 | U moet een naam invullen |
|
|
E-mail: |
|
| (uw e-mailadres wordt niet getoond op de website) |
|
Linked-In Profiel: |
|
| (Bijv. http://www.linkedin.com/company/166831) |
|
Bericht:
|
|
|
|
|
|
|
|
Om te voorkomen dat er geautomatiseerd ongepast materiaal wordt geplaatst, vragen
wij u de onderstaande code in te typen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* is verplicht veld |
|
| |
|
|
 Loading… |
Met deze functie kunt u e-mail bericht sturen naar
[geen naam]. Dit bericht wordt niet getoond bij de reacties op deze pagina.
Uw naam:
|
|
|
 | U moet een naam invullen |
|
|
E-mail: |
|
| (uw e-mailadres wordt niet getoond op de website) |
|
Bericht:
|
|
|
|
|
|
|
|
Om te voorkomen dat er geautomatiseerd ongepast materiaal wordt verstuurd, vragen
wij u de onderstaande code in te typen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* is verplicht veld |
|
| |
|
|
 Loading… |